lördag 21 februari 2009

20års fekke!

Igår var det dags för en riktigt trevlig tillställning i Fruängen! Nu ska jag summera några av kvällens bästa positiva överraskingar.

8. Glasögonkillen - Mer patetiskt person får man leta efter! Egentligen inget positivt, men han va så jävla patetisk att det blev kul! Även med alkohol i kroppen finns det fan gränser!!
7. Festlokalen/baren - Riktigt trevlig lokal med "jävligt fin bar" enligt kasken:)
6. Folket - Många trevliga människor var där och det blev en riktigt lyckad kväll!
5. "Storken" - Jag har sett många "dansmoooves" under åren men att hoppa runt på dansgolvet och sprätta på benen som en stork/höna tar nog fan priset!
4. DJ Mago - Tyvärr kunde han inte uppträda live även om han gästade festen! Riktigt sköön party mix!
3. Dörrvakten Clas - Klockren kille! Behöver ni en dörrvakt till festen så hör av er. Jag fixar Clas åt er! Bara han gjorde halva festen!
2. Jens - Lika klockren som vanligt! född till toastmaster, minglar med allt och alla och får ingen att känna sig ensam!
1. Pillan - Kvällens STORA överraskning kom ändå från London och fick flera ungdomar att skrika av glädje och bli tårögda! Inte illa, så skulle de va när man gästar en fest ; )

1 kommentar:

Anonym sa...

"5. "Storken" - Jag har sett många "dansmoooves" under åren men att hoppa runt på dansgolvet och sprätta på benen som en stork/höna tar nog fan priset!"

Jag skrattar HÖGT!