måndag 9 mars 2009

Önskelista

Som ni alla vet så fyller jag 20 på söndag. Nu listar jag vad jag vad ni kan köpa till mig i present.

6. Playstation 3 Gärna lite najsa spel till, kanske gta IV, Pro Evolution Soccer 2009 och typ nåt Call of Duty eller nåt sånt..

5. Resa till New York En weekend i det stora äpplet skulle jag inte banga på, shoppa lite, äta lite, chilla med frihetsgudinnan lite helt enkelt..

4. En kattig laptop En av anledningarna till att det listas ganska dåligt är min usla dator. Med en frän liten superdator så skulle ni få sjukt mycket bra listor.

3. En bil Behöver inte vara en Ferrari eller Aston Martin, jag nöjer mig faktiskt med en sportig Audi eller en glassig bmw.

2. Vindsvåning på söder Gärna etage, och får gärna ligga nära slussen, kanske mosebacke eller på mariaberget..

1. Strumpor Alltid bra att ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

strumpor it is.

Värstakatten sa...

haha :P går även bra med en ny mobil!

Anonym sa...

vi får se vad det blir när jag kommer till er match imorgon.