onsdag 5 september 2012

Manliga idoler

Om jag för en dag fick byta liv med någon kändis eller fiktiv karaktär skulle dessa vara mina förstahandsval. Mina förebilder är alla framgångsrika, smarta, bra på att snacka och i de flesta fall rätt snygga.

10. Dr House
Min dröm är att bli så bra på mitt jobb att jag kan bete mig hursomhelst, ungefär som Dr House.
9. Ashton Kutcher
Hollywoodhunk som jag försöker se ut som. Härmar hans klädstil, frisyrer och skägg.
8. Zlatan Ibrahimovic
En av världens bästa fotbollsspelare som inte tar skit från någon. Stenhårt psyke och samtidigt barnsligt rolig.
7. Henrik Lundqvist
Sveriges snyggaste idrottsman är samtidigt känd som en av världens bästa målvakter och en av New Yorks största sportstjärnor.
6. James Bond
En riktig gentleman som kan ta ut en hel armé alldeles på egen hand. Charmig och smart.
5. Harvey Spector
Smart, framgångsrik advokat i New York som är väldigt välklädd och rapp i käften.
4. Bruce Wayne
Bor i ett slott, kör lamborghinis och batmobilen.
3. Carmelo Anthony
Min favoritspelare i NBA, kungen av New York.
2. Tony Stark
Supersmart hunk med obegränsat mycket stålar och en ironmandräkt.
1. Vincent Chase
Huvudpersonen i serien Entourage lever drömmen. Han har pengarna, tjejerna, drömjobbet och sina bästa polare med sig hela tiden.

Inga kommentarer: