lördag 3 mars 2012

Barnprogram 90-tal


Jag har länge funderat på att göra denna lista men har varit rädd att jag ska glömma bort någon viktig favorit. Jag är alltså född 89 och de mest nostalgiska barnprogrammen är alltså mellan 92-98. Jag kommer ihåg tidiga lördagmornar då man vaknade runt 7 och slog på tv3 och käkade en skål med frosties och mjölk. Eller när man på fredagkvällar slog på disneyklubben med en fet godispåse efter pizzan. Här rekommenderar jag att ni youtubar på era favoriter, man får nämligen enorma nostalgikickar

18. Disneyklubben/ Disneydags
17. 100 kg godis
16. Biker Mice from Mars
15. Inspector Gadget
14. Bumbibjörnarna
13. Rummel & Rabalder
12. Trasdockorna
11. Skymningssagor
10. Täppas
9. Tom & Jerry
8. Pingu
7. Björnes Magasin
6. Turtles
5. Transformers
4. Två Snubbar
3. Darkwing Duck
2. Luftens Hjältar
1. Räddningspatrullen

Inga kommentarer: