måndag 20 augusti 2012

Mina favoritappar

Jag är ju en noob i smartphonevärlden och körde länge med en gammal stabil nokia. I våras fick det dock vara nog och jag köpte en sån där vit iphone. Fett nöjd faktiskt. Idag ska jag lista det bästa med att ha en smartphone.

10. 9GAG
Skön app om man vill se roliga memes.

9. NBA.tv
Kolla highlights från nattens matcher på väg till skolan är meganajs.

8. Livescore
Vill du veta vad det står i matchen? Gå in här och läs om alla matcher i alla viktiga sporter. Används flitigt.

7. Skype
Gratis samtal och gratis chatt. Fler borde skaffa sig detta!!!

6. Handelsbanken
Klockrent att kolla sitt konto på nolltid samt att göra överföringar på direkten.

5. Reseplaneraren
Vet inte vad jag skulle göra utan denna.

4. Ruzzle`
Wordfeud och Songpop i all ära - mitt favoritspel är Ruzzle. Ruzzle hette tidigare Rumble men bytte namn för några veckor sen.

3. Soundhound
Använder sällan denna app, men den behövs verkligen. Om man hör en bra låt är det bara att sätta igång hounden så säger den vad låten heter direkt. Fantastisk app, kan nån förklara hur den funkar?

2. Instagram
Kalla mig hipster, fine, men jag älskar denna bilddagbok. Här är det mycket mer action än på facebook numera och man kommer närmare inpå folk. Känslan av att få många likes på en bild är det bästa som finns.

1. Spotify
Visst man betalar 99 spänn i månaden men det är det banne mig värt. Att ladda ner musik är såå 2005, Spotify är absolut min favoritapp. Vilken låt jag vill - när jag vill.

Inga kommentarer: